اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) و روز پرستار مبارک

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) و روز پرستار مبارک

 

               بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ( ۳۲_مائده)

 

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

پرستاری ترکیبی از یک مجموعه‌ی ارزشهای اخلاقی و فضایل انسانی است؛ از شفقّت و دلسوزی بگیرید تا مسئولیّت‌پذیری، تا صبر و بردباری.

 

❇️فرخنده زادروز بانوی عظیم الشان اسلام و بزرگ پرچمدار واقعه کربلا حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، اسوه صبر و شکیبایی ، ایثار و فداکاری مناسبتی شایسته برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت می باشد که با جانفشانی و از خودگذشتگی در شغل شریف پرستاری و روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، تعهد و انجام وظایف خود را با انگیزه های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا به منصه ظهور رساندند و این گامی است برای خودسازی و دست یابی به کرامت های انسانی و رسیدن به قله های بردباری؛ همانطور که امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام آن را بسیار مهم می شمارد و می فرماید: «لاعِزَّ کَالْحِلْمِ؛ هیچ عزتی همانند حلم و بردباری نیست».

 

✳️ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده پرستاران و مدافعان سلامت ابراز نموده و سلامتی ، توفیق روزافزون این قشر فداکار را ازدرگاه خداوند متعال مسالت می نمایم. همچنین انتظار می رود مردم فهیم تمامی توصیه ها و دستورالعمل های ستاد مبارزه با ویروس کرونا را در راستای همکاری با این عزیزان رعایت نمایند.

‍ ‍

و من ا... التوفیق

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان

 

امتیاز به خبر :