اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

میلاد پیامبر صلح و مهربانی حضرت عیسی مسیح (ع) مبارک باد

میلاد پیامبر صلح و مهربانی حضرت عیسی مسیح (ع) مبارک باد

پنجم دی ماه/ بیست و پنجم دسامبر، سالروز میلاد پیام آور توحید ، صلح و مهربانی سمبل صبر و شکیبایی ،حضرت عیسی مسیح (ع) بر تمامی موحدین جهان مبارک باد

حضرت عیسی (ع) یکی از پیامبران اولوالعزم و از انبیاء بنی‌اسرائیل است که نام او در قرآن کریم بیست و سه مرتبه با اسم «عیسی»، یازده بار با نام «مسیح» و دو مرتبه با وصف «ابن مریم» آمده است. لقب او مسیح و به معنای مبارک است. ایشان در سن ۳۰ سالگی به پیامبری مبعوث شد و پیوسته مردم بنی‌اسرائیل را به پرستش خدای یگانه دعوت می‌کرد.

همه پیامبران الهی از جنس بشر بوده، درمیان مردمان می زیسته اند. همانند آنان غذا می خوردند، می آشامیدند و همانند دیگران می خفتند. این سنت پایدار الهی است که پیوسته از میان انسان ها، کسی به رسالت برانگیخته شود. مسیح نیز پیامبری والا با معجزات و کراماتی بی نظیر، امّا انسانی همانند همه انسان هاست. در دین مقدس اسلام، اگرچه حضرت محمد (ص) نسبت به سایر انبیاء ازجایگاه و مقام بالاتری برخورداراست اما تمامی پیامبران الهی، قابل تکریم و احترام هستند؛ چرا که آنان برگزیدگان پروردگار بوده‌اند  واهدافی مشترک داشته اند. آنان  پیام الهی را به مردمان زمانه خود ابلاغ کرده اند و بعد از خویش، نویدبخش پیامبری بوده اند که بعد از آنان راه توحید را پرچمداری می کند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط