اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

سالگرد شهادت سپهـبد حاج قاسم سلیـمانی و همرزم وفادارش

سالگرد شهادت سپهـبد حاج قاسم سلیـمانی و همرزم وفادارش

سالگرد شهادت سپهـبد حاج قاسم سلیـمانی و همرزم وفادارش ابومهدی المهندس

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيه فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند(و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب – آیه ۲۳)

یک سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می‌گذرد، سرداری که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردی غرب آسیا آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد. در سیزدهم دی‌ماه سال گذشته فرزند برومند ایران اسلامی و فرمانده بزرگ مقاومت را ناجوانمردانه مورد هدف قرار داد تا شاید بتواند گوشه‌ای از شکست‌های خویش از ملت‌های منطقه را جبران کند، اما غافل از اینکه با ریخته شدن خون شهدای مقاومت نه تنها دستاوردی نصیب استکبار جهانی نخواهد شد، بلکه این جنایات روند شکست و اضمحلال آمریکا را تسریع می‌نماید.

اگر چه شهادت این سردار دل و جان به خدا سپرده، ثلمه بزرگی برای اسلام و مسلمین است ولی به طور قطع شکست های بزرگی را برای آمریکای جنایتکار و نظام صهیونیستی به دنبال خواهد داشت که از هم اکنون فروریختن اندک قدرت باقی مانده آنها به وضوح به چشم می خورد.

دشمن باید بداند " همه ملت شریف ایران و همه مبارزان جبهه مقاومت، سردار سلیمانی هستند" و با شهادت این سردار الهی، آتش مبارزه کم فروغ نخواهد شد و انگیزه های جهاد و شهادت پر رنگ تر خواهد شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان سالروز شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران و اسلام، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به ملت ایران تسلیت عرض می‌نماید.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط