اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری دوره کمک‌های اولیه با همکاری هلال احمر برای سرپرستان خوابگاه‌ها

 برگزاری دوره کمک‌های اولیه با همکاری هلال احمر برای سرپرستان خوابگاه‌ها

شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه اقدام به برگزاری دوره کمک‌های اولیه سطح مقدماتی با همکاری جمعیت هلال احمر استان با اولویت سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه نمود.

به گزارش دبیر شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه سیستان و بلوچستان (HSE)، این شورا اقدام به برگزاری دوره کمک‌های اولیه سطح مقدماتی با همکاری جمعیت هلال احمر استان با اولویت سرپرستان خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه نموده است.

این دوره در راستای هداف دو سالانه شورای HSE دانشگاه و در قالب تفاهم نامه منعقد شده با جمعیت هلال احمر استان به مدت ۲۲ ساعت در تاریخ های ۶ لغایت ۱۷ دی ماه برگزار گردید.

هدف از اجرای این دوره ارتقا سطح آمادگی سرپرستان خوابگاه‌ها در مواجهه با شرایط اضطراری در راستای اهداف سازمان امور دانشجویان که شعار امسال آن ارتقاء سواد HSE است، می‌باشد.

دکتر خلیلی دبیر شورای HSE دانشگاه خاطرنشان کرد این قبیل دوره‌ها در تمام دانشگاه‌های دنیا جهت افزایش سطح واکنش اضطراری به صورت مستمر برگزار می‌شود. این دوره شروعی برای ارتقا سواد HSE و در ادامه اقدام‌های صورت گرفته از سوی شورای HSE بوده و برگزاری این دست دوره‌ها برای سایر گروه‌های کارکنان بر اساس اولویت بندی انجام شده در این شورا در دانشگاه برگزار می‌شود و تداوم خواهد داشت.

گفتنی است شورای HSE دانشگاه در طول یک سال اخیر با سیاست‌گذاری‌ها و پایش و پیگیری‌های مستمر، تاثیر موثری بر کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹  در دانشگاه سیستان و بلوچستان داشته است.

 

امتیاز به خبر :