اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

افتتاح و بهره‌برداری از مرکز مانیتورینگ دانشگاه

افتتاح و بهره‌برداری از مرکز مانیتورینگ دانشگاه

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، مرکز کنترل و پایش تصویری (مانیتورینگ) اداره حراست دانشگاه که با نام این شهید عزیز مزین شده، در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۹۹ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان به منظور ادای دین به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همزمان با اولین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت، سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مرکز کنترل و پایش تصویری (مانیتورینگ) اداره حراست دانشگاه که با نام این شهید عزیز مزین شده، در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۹۹ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جهت احداث و تجهیز فاز اول این مرکز از ۶ دستگاه ویدئو وال و دستگاه‌های ذخیره ساز NVR استفاده شده و در سطح دانشگاه ۴ هزار متر کابل کشی شبکه و کابل فیبر نوری اجرا شده است.

همچنین علاوه بر به‌روزرسانی دوربین‌های نصب شده قبلی، تعداد ۶۵ دستگاه دوربین جدید و سه دستگاه دوربین پیشرفته‌ی Speed-Dome  در سطح دانشگاه نصب گردیده است.

از دیگر قابلیت‌های این مرکز می‌توان به امکان پایش تصویری محیط دانشکده صنعت و معدن خاش و -به‌زودی- محیط مجتمع فرهنگی تفریحی چابکسر که هر دو وابسته به این دانشگاه می‌باشند نیز اشاره کرد.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط