اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی دانشگاه سیستان و بلوچستان در روز دوشنبه بیست بهمن ماه 1399 در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این جلسه دکتر رضایی رئیس دانشگاه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و خیر مقدم به اعضای کمیته دستگاهی، بر تمرکز موضوعات کرسی بر مسائل جاری استان و منطقه تاکید کردند و اشاره داشتند با وجود مسائل مختلفی در خصوص بحران آب، آسیب های اجتماعی و سایر مسائل استان، کرسی های علمی باید ناظر بر این مشکلات باشد و خواستار توجه جدی روسای محترم دانشکده ها به این مسائل شدند.

در ادامه جلسه دکتر حسنی فر با بیان گزارشی از کرسی های برگزار شده در این مدت، به مناظره علمی اخیر در موضوع بررسی حقوقی زیست شناختی مسئله رحم جایگزین اشاره کردند و با توجه به اهمیت مسئله و آسیب هایی که در شکل جاری ایجاد می کند بر برگزاری مرحله دوم این مناظره با حضور متخصصانی از دیگر حوزه های مرتبط تاکید کردند.

دکتر کردی با توجه به اهمیت همین مسئله و با جمع بندی مباحث مطرح شده در جلسه از سوی سایر اعضا بر برگزاری همایش علمی با این موضوع تاکید کردند.

در ادامه جلسه اعضای کمیته دستگاهی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و موضوع چهار کرسی ترویجی و یک نشست علمی مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص آن تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید

امتیاز به خبر :