اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم تکریم و معارفه معاونت پشتیبانی دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاونت پشتیبانی دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم دکتر عبدالحمید بحرپیما و معارفه دکتر غلامرضا زمانیان جهت تصدی مسولیت معاونت پشتیبانی دانشگاه در جلسه ویژه هیات رییسه در تاریخ سوم اسفند در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

          به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر رضایی طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات دکتر عبدالحمید بحرپیما جهت زحمات و تلاش های بسیار ارزشمند ایشان در طول تصدی معاونت پشتیبانی دانشگاه با ذکر اینکه شخصیت والا، خصلت های نیکو و آرامش همیشگی دکتر بحرپیما در کنار نظم و انضباط سازمانی ایشان، همواره زبانزد اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه بوده است. همچنین دیگر اعضای هیات رییسه دانشگاه نیز با بیان ویژگی های شخصیتی ارزشمند دکتر بحر پیما، از حساسیت ایشان نسبت به گره گشایی از مشکلات دانشگاه یاد کردند. ریاست دانشگاه سپس از زحمات فراوان دکتر زمانیان در طول دوران تصدی معاوت دانشجویی دانشگاه قدردانی کرد و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه دکتر بحرپیما به ارائه گزارشی اجمالی در حیطه های مختلف مالی و پشتیبانی دانشگاه پرداخت و گفت: وجود برخی مشکلات به خصوص مشکلات مالی و شیوع گسترده بیماری کووید 19 آن هم  در پایان سال گذشته فشار سنگینی را بر دانشگاه وارد کرد که این امری است که همه به آن واقفیم، اما تمام سعی و تلاشمان را به کار بستیم تا با تلاش و پشتکار همکاران عزیز دانشگاهی اجازه ندهیم خللی در امور ایجاد شود و از سرعت رشد و توسعه ی دانشگاه کاسته شود و در این مسیر دشوار ریاست دانشگاه، معاونین و مسئولان در سطح دانشگاه نیز یاری بخش ما بوده اند.

ایشان در ادامه ضمن اعلام مراتب امتنان و تشکر خود از زحمات و تلاش‌های همه همکارانشان در حوزه پشتیبانی، مالی و اداری دانشگاه در طول دوران همکاری، برای معاون جدید پشتیبانی دانشگاه در انجام رسالت و پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

گفتنی است در ادامه این مراسم دکتر غلامرضا زمانیان به عنوان معاون جدید پشتیبانی دانشگاه حکم خود را از ریاست دانشگاه دریافت نمود.

لازم به ذکر است که تا زمان انتخاب معاون دانشجویی جدید، معاونت فرهنگی دانشگاه دکتر ابراهیم نوری همزمان و با حفظ سمت سرپرستی حوزه معاونت دانشجویی را عهده دار خواهد بود.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط