اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و مسئولین نهاد دانشگاه‌های استان برگزارشد

با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و مسئولین نهاد دانشگاه‌های استان برگزارشد

برگزاری نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌های استان و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در تاریخ 28 بهمن 99 در سالن اجتماعات دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌های استان و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی، ریاست دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در تاریخ 28 بهمن 99 در سالن اجتماعات دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید. در این جلسه ابتدا روسای دانشگاه‌ها نظرات و دغدغه‌های خود را ارائه نمودند. سپس ریاست دانشگاه، دکتر رضایی ضمن قدردانی از مسئولین و کادر اجرایی نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان به ارائه گزارشی کوتاه درباره همکاری‌های صورت گرفته دانشگاه سیستان و بلوچستان با دفتر نهاد دانشگاه اشاره نمود.

در پایان جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ضمن قدردانی از دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان دانشگاه مادر دانشگاه‌های استان، از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین صادقی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان  قدردانی کرد وبرای حجت الاسلام و المسلمین دکتر بامری رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، آرزوی موفقیت کرد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط