اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تقدیر دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی ،نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی از عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان

تقدیر دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی ،نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی از عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان

دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی ،نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی از دکتر عبدالرسول حسنی فر به عنوان مدیر برتر مرکز کرسی های نظریه پردازی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهاردهمین اجلاس تجلیل از نظریه پردازان برتر که در تاریخ 99/12/13 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید از دکتر عبدالرسول حسنی فر به سبب تلاش مستمر در برگزاری کرسی های علمی در دانشگاه سیستان و بلوچستان که تاکنون به 41 کرسی علمی رسیده است تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است رشد و توسعه علمی و فرهنگی هر جامعه، مستلزم گام نهادن در مسیر ارزنده معرفت و تلاش و پشتکار فرهیختگان و مدیران دانشور به ویژه در حوزه های مختلف علمی است. فرهیختگان و مدیرانی که با عنایت به گستردگی و اهمیت و پیچیدگی حوزه­های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی، روشنایی و بصیرت را، ره آورد پی جویان طریق دانش و تحقیق می سازند. شایسته است از زحمات بی دریغ و تعهد ویژه جنابعالی در طول خدمتتان، تشکر و تقدیر نموده و توفیق و روافزون شما و خانواده گرامیتان را از درگاه پروزدگار یکتا خواستاریم.

 عبدالحسین خسروپناه

رئیس دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط