اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم در دانشگاه

برگزاری آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم در دانشگاه

همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم بصورت مجازی در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش حوزه معاونت آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم بصورت مجازی در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد. در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه و هیئت رئیسه و مسول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به عنوان سخنران و جمع کثیری از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه، مراسم اختتامیه دهه سرآمدی آموزش با بزرگداشت یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری و گرامی داشت مقام شامخ استاد برگزار شد. در این مراسم از ۹ استاد که در سال 1399 به افتخار بازنشستگی نایل آمدند، 15 عضو هیئت علمی که در سال گذشته ارتقاء یافته اند، ۱۱ استاد از سرآمدان آموزش دانشکده ها، ۳ مدیر سرآمد حوزه معاونت آموزشی، ۹ گروه آموزشی سرآمد با تقدیم تندیس و هدایای نقدی و همچنین ۱۸ کارشناس سرآمد و ۵۳ دانشجوی سرآمد آموزشی در مقاطع مختلف با تقدیم لوح و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد.

دکتر فرهاد شهرکی معاون آموزشی دانشگاه در این مراسم گفت: دهه سرآمدی آموزش سال 1400 از تاریخ سوم اردیبهشت ماه با شعار محوری "اشتغال پذیری و مهارت آموزی، بازنگری برنامه های درسی" از سوی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آغاز شد. در طول این دهه 8 سخنرانی کلیدی با محوریت شعار سال حوزه آموزشی و با اطلاع رسانی در سطح دانشگاه های کشور برگزار گردید که ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و رئیس گروه برنامه ریزی آموزشی و مطالعات برنامه درسی دانشگاه فردوسی مشهد از جمله سخنرانان آن بودند. همچنین به منظور مرور و بازآموزی مقررات آموزشی، ۱۲ ویژه برنامه از سوی مدیران حوزه معاونت آموزشی برای کارشناسان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی و ۸ کارگاه آموزشی با موضوعات علمی متنوع توسط اساتید دانشگاه ارائه گردید. در این دهه، حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی میزبان ۳۰۰ نفر از مدیران آموزش دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزس عالی سراسر کشور با مشارکت اداره کل دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت علوم تحقیقات و فناوری بود.

امتیاز به خبر :