اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بیانیه دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت رژیم اشغالگر قدس

بیانیه دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت رژیم اشغالگر قدس

روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس بیانیه ای صادر کرد.

روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

«امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده تر از مسئله فلسطین؛ امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است و مبارزه با نظام سلطه است».
(مقام معظّم رهبری مدظله العالی)

روز قدس روز ظلم ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است. بنیان مرصوص خدا باوران و امیدواران به نصرت الهی در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان، یک بار دیگر در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی می ایستد و وحدت و عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل به رخ دشمنان اسلام خواهد کشید. ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای، همزاد رژیم اسرائیل بوده و هست. رژیم جنایتکار صهیونیستی که بیش از هفتاد سال پیش با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، کار خود را شروع کرد، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است. جهانی شدن روز قدس مرهون درایت و بصیرت بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مجاهدات های مخلصانه و مجدانه رهبرمعظم انقلاب، همراهی ملت شریف ایران، مسلمانان عدالتخواه و آزادیخواهان جهان بوده و ثمرات این شجره طیبه روز به روز نمایان تر و تلالو آن درخشان‌تر و نوید بخش آسمانی الا انّ نصرالله قریب است.

اعضای هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان همگام با دیگر دانشگاهیان استان، همراه و همدل با ملت بزرگ و متعهد به آرمان اسلام و امام (ره) ضمن گرامی داشت یاد شهدای فلسطین و جبهه مقاومت در برابر اسرائیل، همبستگی خود را با ملت مظلوم و رنجدیده فلسطین اعلام می کنند و در جمعه پیش رو همدل و همرای با جمع بی شمار انقلابیون جهان خواهند بود تا به فضل و امداد الهی توان و امکانات خود را برای تحقق رهنمودهای رهبری معظم در راه آرمان قدس عزیز به کار گیرند.

امتیاز به خبر :