اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

رویداد دانشجوی کارآفرین با حضور اساتید و دانشجویان رشته مکانیک تشکیل شد

رویداد دانشجوی کارآفرین  با حضور اساتید و دانشجویان رشته مکانیک تشکیل شد

مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری مدرسه کسب و کار دانشگاه سیستان و بلوچستان ،رویداد دانشجوی کارآفرین را با حضور اساتید و دانشجویان رشته مکانیک در روز دوشنبه  97/2/17 در محل سالن همایش مجتمع برگزار نمود.

این برنامه جهت آشنایی دانشجویان رشته ­های مختلف دانشگاه با مفاهیم کارآفرینی و کسب وکار با نام دانشجوی کارآفرین (دکا) طراحی و برای اولین بار ویژه دانشجویان رشته مهندسی مکانیک برگزار شد.

هدف از برگزاری  این رویداد شبکه سازی با جامعه فعال مخترع، مبتکر و کارآفرین رشته­های محتلف ،فعالسازی قشر خاکستری مرتبط با حوزه کارآفرینی و کسب کار ،دریافت ایده­های جدید و نو در کلیه حوزه­های تخصصی ،بررسی میزان علاقه­مندی دانشجویان هر رشته به حوزه­های مختلف کسب و کار و تهیه پایگاه داده مرتبط با آن و.... بود

در این رویداد دکتر مهدی زیودار مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در رابطه با چگونگی ایجاد اکوسیستم کارآفرینی در دانشگاه به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند. در ادامه، پروفسور فراهت عضو هیأت علمی گروه مکانیک دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون ضرورت اخلاق کسب و کار و مهندس قلفی در رابطه با موضوع تبدیل ایده به محصول سخنانی ایراد نمودند. در انتها ضمن برگزاری ایده شو، دو نفر از دانشجویان به  ارائه تجربه­های موفق در حوزه کارآفرینی در رشته مهندسی مکانیک پرداختند.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط