اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

گزارش اول شورای راهبردی دانشگاه کارآفرین

گزارش اول شورای راهبردی دانشگاه کارآفرین

نخستین جلسه شورای راهبردی دانشگاه کارآفرین در تاریخ 96/7/18 در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

طی این جلسه مصوباتی در 28 بند و با محوریت مبدل نمودن دانشگاه سیستان و بلوچستان به یک دانشگاه نسل سوم (دانشگاه کارآفرین) تصویب شد. از جمله این مصوبات می‌توان به راه‌اندازی شورای راهبردی دانشگاه کارآفرین و انتخاب اعضا و دبیر این شورا، هدف‌گذاری به‌منظور ارتقاء رنکینگ (رتبه‌بندی) دانشگاه سیستان و بلوچستان در رتبه‌بندی‌های معتبر بین‌المللی، و ارائه درس کارآفرینی به‌صورت اجباری و 2 واحد نظری برای مقطع کارشناسی ارشد و 3 واحد نظری برای مقطع کارشناسی برای همه دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی، اشاره نمود.

گفتنی است رئیس دانشگاه، معاون پژوهشی و فناوری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رؤسای دانشکده‌های مهندسی و مدیریت و اقتصاد، مدیر امور بین‌الملل و همکاری‌های بین دانشگاهی، ریاست مجتمع فناوری و نوآوری، سرپرست مرکز کارآفرینی دانشگاه، مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه، دبیر هیأت رئیسه دانشگاه، مدیر گروه کارآفرینی و همچنین، مدیر گروه کسب و کار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (به‌عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور کارآفرینی) از جمله اعضای شورا و شرکت‌کنندگان در جلسه مذکور بودند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط