اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست صمیمانه سرپرست و معاونین محترم اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با مدیر و کارشناسان مجتمع فناوری و نوآوری

نشست صمیمانه سرپرست و معاونین محترم اداره کل  میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با مدیر و کارشناسان مجتمع فناوری و نوآوری

در راستای سلسله نشست های تعامل و همکاری مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه با سازمان های دولتی و خصوصی مرتبط با اهداف خود ، اولین نشست فی ما بین مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه با اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان برگزار گردید.

این دیدار که با حضور ریاست و کارشناسان مجتمع و سرپرست و معاونین محترم اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان در مکان مجتمع برگزار گردید زمینه های همکاری و مسائل موجود در حوزه های مدنظر مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست ریاست مجتمع  به بیان توضیحاتی در باب اهداف مجتمع و محورهای مدنظر آن در حوزه های میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان پرداختند .

در ادامه هر یک از معاونین محترم اداره کل نیز به بیان توضیحاتی در باب مجموعه تحت مسئولیت خود پرداختند و محورهای همکاری فی مابین را نیز بیان نمودند.

همچنین سرپرست محترم اداره کل جناب آقای مهندس واعظی نیز پس از ابراز رضایت از برگزاری این سری نشست ها ، به ادامه این نشست ها تا رسیدن به اهداف مد نظر طرفین تاکید نمودند و یادآور شدند در مسیر ایجاد اشتغال پایدار باید به میزان ظرفیت بازار در آینده نیز  توجه خاص نمود تا در آینده  مشاغلی که مخاطب ندارند را شاهد نبود.

در پایان نیز مقرر گردید جهت به نتیجه رساندن موارد مطرح شده در این نشست بررسی های لازم انجام پذیرد تا در نشست آتی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط