اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دعوت دانشگاهیان استان برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت دانشگاهیان استان برای حضور پرشور در انتخابات

رئیس دانشگاه معین استان سیستان و بلوچستان در آستانه سیزهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با صدور بیانیه‌ای از مردم شهیدپرور استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ
(محمد، آیه ۷ )

مردم شریف و سرافراز استان!

اکنون که یک‌بار دیگر در موقعیت خطیر انتخاب و تعیین سرنوشت جامعه اسلامی‌مان قرار گرفته‌ایم، به شکرانه این حق و امنیتی که به برکت خون شهیدان و عزیزانی چون سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها بدست آمده، با سپردن این امانت بزرگ به اهلش، تکلیف الهی و رسالت اجتماعی خویش را ادا می‌کنیم. جمعه بیست و هشتم خرداد گرد هم می‌آییم تا با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی،
 بار دیگر حماسه‌ای از جنس همدلی برای آبادانی میهن عزیزمان رقم زنیم.   
مشارکت آگاهانه و نقش آفرینیِ عالمانه در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، ضرورتی انکار ناپذیر است که می‌تواند ضامن خون‌های پاک شهیدان و به ارمغان آورنده امنیت پایدار برای مردم غیور استان باشد.
اینجانب به عنوان نماینده جامعه دانشگاهی بر این باور هستم که مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تنها راهکار عبور از بحران‌ها و مشکلات در این برهه حساس و سرنوشت ساز است.
میزان مشارکت در انتخابات ادوار گذشته استان نشان داده است که مردم ولایتمدار این استان پهناور، از فهم سیاسی و دینی بالایی برخوردارند و نتایج انتخابات پیش رو نیز به فضل الهی تاییدی محکمتر  بر این ادعا خواهد بود.

 ان‌شاءالله همه ما با حضور خود پای صندوق‌های رای در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه خواهیم آفرید و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک خواهیم گفت.

دکتر غلامرضا رضایی
رئیس دانشگاه معین استان سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :