اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

المپیاد علمی دانشجویی سال ۱۴۰۰ برگزار شد

المپیاد علمی دانشجویی سال ۱۴۰۰ برگزار شد

المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱ مرداد در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش حوزه‌ی معاونت آموزشی دانشگاه، المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱ مرداد در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

دانشجویان ممتاز دانشگاه های قطب ۸ شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در شهرهای زاهدان، کرمان، بندر عباس، رفسنجان و سیرجان در المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱ مرداد در دو نوبت صبح و عصر در 22رشته به رقابت پرداختند. پذیرفته شدگان در این مرحله باید در مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی شرکت کنند.

با توجه به شیوع سویه دلتای ویروس کرونا در استان‌های جنوبی کشور، صمن هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور مقرر شد دانشجویان این قطب، فارغ از دانشگاه محل تحصیل خود، در یکی از حوزه‌های برگزار کننده آزمون که به محل زندگیشان نزدیکتر است شرکت کنند. با این تمهیدات ۹ دانشجوی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه کرمان، ۴ دانشجو در حوزه بندر عباس، ۱ دانشجو در حوزه رفسنجان، ۱ دانشجو در حوزه سیرجان و ۲۳ دانشجو باقیمانده در حوزه زاهدان به رقابت پرداختند. همچنین ۱ دانشجو از مجتمع آموزش عالی سراوان و1 دانشجو از دانشکده علوم قرآنی و1 دانشجو از دانشگاه پیام نورمرکز زاهدان در حوزه دانشگاه سیستان و بلوچستان در آزمون شرکت نمودند.

به منظور حفظ سلامت دانشجویان شرکت کننده‌ی آزمون در دانشگاه سیستان بلوچستان با اطلاع رسانی به دانشجویان این حوزه، از آنها خواسته شد تا با مراجعه به پزشک معتمد محل زندگی، علائم بالینی و ظاهری دال بر ابتلا به بیماری کرونا را چک نموده و در صورت عدم مشاهده علائم مذکور توسط پزشک، گواهی سلامت را دریافت کنند و در روز آزمون تحویل میز پذیرش دهند. همچنین فرم خود اظهاری تهیه شده از طرف مرکز بهداشت دانشگاه در اختیار آنها قرار گرفت و از آنها خواسته شد آن را به عنوان مدرک ثبت نام به متصدی حوزه تحویل دهند. همچنین به تعدادی از دانشجویان متقاضی اسکان، اتاق‌های جداگانه به همراه وسایل بهداشتی اختصاص داده شد و با وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برابر پروتکل‌های بهداشتی در مهمانسرای  دانشگاه سیستان و بلوچستان از ایشان پذیرایی گردید.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط