اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

افتتاح فاز اول مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه توسط دکتر ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

افتتاح فاز اول مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه توسط دکتر ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و مهندس موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان فاز اول پروژه احداث و بازسازی مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

جهت ایجاد ارتباط بدون واسطه و مستقیم دانشگاه با جامعه، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، مهندس موهبتی استاندار و مقامات استانی، فاز اول پروژه احداث و توسعه‌ی مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
در این مراسم دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت این مجتمع به منظور ارتباط مستقیم با شرکت‌های دانش بنیان و فناور دانشگاه با مردم و شهروندان ایجاد گردیده است. وی گفت این ساختمان برای استقرار شرکت های دانش بنیان راه اندازی شده است.
در ادامه این مراسم دکتر سورنا ستاری معاون محترم علمی فناوری ریاست جمهوری از برج فناوری و نوآوری دانشگاه بازدید کرد. ضمن این بازدید دکتر رضایی ریاست دانشگاه گفت پس از تکمیل این ساختمان، مرکز فناوری اطلاعات و مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه به این ساختمان منتقل خواهد شد. وی گفت زیربنای این ساختمان ۷۶۰۰ متر مربع و در ۶ طبقه است که پس از تکمیل عملیات ساختمانی، تعداد زیادی از شرکت‌های مرتبط را پوشش خواهد داد.
گفتنی است هدف دانشگاه سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی این مجتمع در بهترین نقطه از شهر زاهدان، دسترسی آسانتر شهروندان به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌باشد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط