اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری کنگره بین‌المللی نمک‌زدایی از آب‌های شور در دانشگاه سیستان و بلوچستان

برگزاری کنگره بین‌المللی نمک‌زدایی از آب‌های شور در دانشگاه سیستان و بلوچستان

کنگره بین‌المللی نمک‌زدایی از آب‌های شور با حضور محققین خارجی و داخلی در طی ۳ روز در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

کنگره بین‌المللی نمک‌زدایی از آب‌های شور با حضور محققین خارجی و داخلی در طی ۳ روز در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد. تعداد ثبت نام کنندگان در سایت کنگره ۱۶۰ نفر بود که ۳۰ نفر آنها خارجی بودند.
ارایه دهندگان خارجی از کشورهای: انگلستان، آلمان، استرالیا، جمهوری چک، اسپانیا، اردن، چین، هند و پاکستان در این همایش شرکت داشتند.

در طی سه روز برگزاری کنگره تعداد ۱۲ سخنرانی کلیدی و ۴۲ ارایه بصورت شفاهی و پوستر  اجرا گردید. در کنار این کنگره ۱۶ شرکت و موسسه نیز به ارایه دستاوردهای خود در نمایشگاه مجازی پرداختند.
در بعدازظهر آخرین روز اجلاس یک جلسه هم اندیشی با حضور محققان و فناوران با موضوعیت ارایه راهکارهایی در جهت دیپلماسی فناوری، شبکه سازی مابین محققان و فناوران و حل مشکلات عدم دسترسی به آب سالم و بهداشتی خصوصا در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد که انشالله صورتجلسه آن تنظیم و ارایه خواهد شد.

ایده‌های علمی و فناورانه بسیار خوبی توسط محققان و فناوران از ایران و دیگر کشورها مطرح شد. علاوه بر پروسیدینگ مجموعه مقالات، فیلمهای ضبط شده ارایه‌های کلیدی و شفاهی در آرشیو کنگره برای استفاده همکاران بعد از تفکیک و تبدیل به فایل برای استفاده‌های آتی نگهداری خواهد شد.

بدینوسیله جا دارد با خاتمه کنگره در بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲۵ شهریور، از کلیه همکاران در بخش‌های مختلف دانشگاه، کادر اجرایی و علمی که در برگزاری موفق کنگره در این سه روز تلاش وافری بعمل آوردند تشکر فراوان شود.

 در ادامه تعدادی از عکس‌های غرفه‌های نمایشگاه و جلسات برگزاری سخنرانی تقدیم می‌گردد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط