اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه سیستان و بلوچستان در روز یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۰ در سالن مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این جلسه دکتر حسنی‌فر ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده و دستور جلسه توضیحاتی ارائه نمود و بر برگزاری کرسی‌هایی با محوریت مسائل مرتبط با کرونا در جهت آسیب شناسی اجتماعی، اقتصادی، روانی و ... و ارائه راه حل در این زمینه ها تاکید کرد و مقرر شد در جلسات دانشکده‌ها این اولویت‌ها مطرح گردد. در ادامه دکتر کردی بر هدف محور بودن کرسی‌ها و تمرکز بر مسائل و مشکلات جامعه جهت ارائه راه حل تاکید کرد و اشاره نمود دانشگاه در این خصوص باید پیشگام باشد. 
حجة‌الاسلام والمسلمین دکتر بامری نیز با اشاره به جایگاه و ظرفیت کرسی‌های علمی و توان علمی در این خصوص در سطح استان، خواستار فعال شدن سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی در حوزه کرسی‌ها شد و تاکید کرد دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در این زمینه فعال خواهند شد.
در ادامه جلسه اعضای جلسه پیشنهاداتی جهت ارتقا کیفیت کرسی‌های علمی و تشویق اساتید در این حوزه ارائه نمودند که جهت اجرا مورد تصویب قرار گرفت.
 در بخش دیگر جلسه موضوع برگزاری سه کرسی ترویجی مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص آنها پس از بحث و بررسی و بیان نظرات اعضای جلسه تصمیمات مقتضی اعمال گردید.

امتیاز به خبر :