اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسيدن ايام ا... هفته بسيج بيانيه‌ای صادر كرد.

دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسيدن ايام ا... هفته بسيج بيانيه‌ای صادر كرد.

به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... هفته بسیج، دانشگاه سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسیج یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای امام راحل (ره) و از ثمرات درخت تناور انقلاب اسلامی است که در پنجم آذرسال ۱۳۵۸ با نفسِ قدسی معمار کبیر انقلاب، فرمان شکفتن آن صادر گردید.

نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود» که «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.»

بسیجی، ضمیر روشن و زبان ذاکر و شاکر را همچون صدفی که گوهری از ایمان و بینش در درون دارد، از لغزش‌ها حفظ کرده است.

بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است.

بسیجی رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب است. بسیجی در تمام صحنه‌ها نگاه به فرمان ولایت دارد.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش‌ها و باورهای مذهبی و ملی است. اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد، برای این بود که ارزش‌های سازنده‌ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت گردد.

در شرایط کنونی بسیجیان در مقابل رخنه  نفوذ استکبار جهانی هوشیار بوده و مکر وحیله آنان در حمایت از گروه های تکفیری منطقه را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

دانشگاه سیستان و بلوچستان، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج که یادآور رشادت‌ها، ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم است، بار دیگر با امام شهداء و شهدای گلگون کفن ۸ سال دوران دفاع مقدس و مقام عظمای ولایت پیمان می‌بنندد که در صیانت از دستاوردهای انقلاب و در دفاع از حریم ولایت، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.

امتیاز به خبر :