اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اولین همایش کارآفرینی روستایی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

اولین همایش کارآفرینی روستایی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

اولین همایش کارآفرینی روستایی در دانشگاه سیستان و بلوچستان و با هدف توسعه و ترویج کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های بومی روستاهای استان، در تاریخ ۱۵ آذر ماه برگزار شد

با هدف توسعه و ترویج کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های بومی روستاهای استان سیستان و بلوچستان اولین همایش کارآفرینی روستایی در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید. این همایش که با محوریت محصولات نوآورانه بومی و با مشارکت ۴۵۰ نفر از دهیاران و کارآفرینان روستایی استان در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۰ برگزار گردید. همایش کار آفرینی روستایی شامل سخنرانی‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، وبینار و نشست انتقال تجربه و هم اندیشی بود. پس از پایان این همایش، بازدید از مجموعه دهستان و مرکز نوآوری صنایع خلاق دانشگاه در دستور کار دست‌اندرکاران همایش قرار دارد.
به همراه این همایش، استارت پنل صنایع خلاق، افتتاح ساختمان‌ها و مراکز جدید فناوری دانشگاه نیز در برنامه‌های ویژه هفته پژوهش و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان بود.

لازم به ذکر است که در حاشیه‌ی همایش کارآفرینی روستایی، نمایشگاه صنایع دستی و خوراک‌های محلی و بومی در محل لابی تالار فردوسی برگزار گردید.
این نمایشگاه تا ۱۹ آذر ماه در فن بازار مجتمع فناوری و نوآوری ادامه خواهد داشت.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط