اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه تخصصی الگوهای مناسب کشت و صنعت در استان سیستان و بلوچستان

جلسه تخصصی الگوهای مناسب کشت و صنعت در استان سیستان و بلوچستان

جلسه تخصصی با موضوع الگوهای مناسب کشت و صنعت در استان سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان قرارگاه جهادی شهید شوشتری و سپاه قدس جنوب شرق در تاریخ ۶ دی ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

جلسه تخصصی با موضوع الگوهای مناسب کشت و صنعت در استان سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان قرارگاه جهادی شهید شوشتری و سپاه قدس جنوب شرق در تاریخ ۶ دی ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای تفاهم نامه منعقده دانشگاه سیستان و بلوچستان و در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای در استان در روز دوشنبه ۶ دی ماه جلسه‌ای با حضور دکتر رضایی ریاست‌ دانشگاه و مهندس عرب جانشین قرارگاه جهادی شهید شوشتری، سرهنگ خسروی مسئول مرکز مطالعات سپاه قدس جنوب شرق كشور و برخی از اعضای هیات علمی به نمایندگی از دانشگاه‌های استان و خراسان جنوبی برگزار گردید.
در این جلسه به بحث انواع کشت مناسب با اقلیم استان در راستای تامین علوفه برای هاب دام جنوب غرب آسيا و ظرفیت‌های پیش رو در زمینه كاشت میوه‌های گرمسیری، موز، پاپايا، خارشتر، پسته،نارگيل، انبه، خرما و ایجاد باغ‌های مدرن پرداخته شد. موارد توسط تمامی حاضرین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت توسط دکتر رضایی و مهندس عرب جمع بندی گردید.

امتیاز به خبر :