اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دیدار معاون وزیر نیرو با رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان

دیدار معاون وزیر نیرو با رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان

دکتر رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان و دکتر کمانی معاون وزیر نیرو و رییس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق کشور در تاریخ ۱۰ دی ماه دیدار کردند.

دکتر رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان و دکتر کمانی معاون وزیر نیرو و رییس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق کشور (ساتبا) در تاریخ ۱۰ دی ماه دیدار کردند. در این دیدار با حضور مهندس پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان و دکتر برکاتی عضو هیئت علمی دانشگاه جلسه هم اندیشی صنعت برق و دانشگاه با هدف ایجاد ارتباط و استفاده از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در پروژه‌های صنعت برق استان برگزار شد.

طی این دیدار به استفاده از نیروهای بومی و تحصیلکرده در پروژه‌های صنعت برق استان تاکید شد و حاضرین همکاری دو بخش دانشگاه و صنعت برق را محور پیشرفت و توسعه در استان عنوان نمودند.
دکتر کمانی گفت حفظ و نگهداری نیروهای بومی تحصیلکرده و نخبه برای بقا و توسعه هر منطقه امری ضروری است که امکان حل مشکلات با مشاوره و راهنمایی نخبگان را نیز فراهم می‌آورد.

در این جلسه بر تهیه تفاهمنامه بین دانشگاه سیستان و بلوچستان و ساتبا، کمک به احداث نیروگاه بادی در زمین‌های خارج شهر دانشگاه و کمک به برگزاری دوره‌های تخصصی در خصوص انرژی‌های تجدیدپذیر در دانشگاه مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان بر حمایت صنعت برق استان از فارغ التحصیلان و نخبگان استان تاکید شد و مقرر شد شرایط حضور آن‌ها در پروژه‌های استانی مهیا گردد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط