اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بازدید معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از مرکز درمانی و باز توانی شور زندگی.

بازدید معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از مرکز درمانی و باز توانی شور زندگی.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در معیت تنی چند از مسئولین قضایی استان در روز ۲۶ دی ماه از مرکز اقامتی جامع درمانی و بازتوانی شور زندگی بازدید کرد

به گزارش مدیریت اجتماعی دانشگاه روز یکشنبه ۲۶ دی ماه، دکتر ابراهیم نوری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به همراه دکتر ابوالفضل احمدزاده، دادیار حقوق عامه دادسرای مرکز استان و آقای غلامرضا باغ‌شیرین مدیر امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان از مرکز اقامتی جامع درمانی و باز توانی شور زندگی و صلح برای ایرانیان بازدید به عمل آوردند.
مرکز اقامتی جامع درمانی و بازتوانی شور زندگی و صلح برای ایرانیان که به همت دکتر علی عرب عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و همسر ایشان دکتر پوراندخت نخعی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی دانشگاه دایر شده است، طبق روش‌های مدرن علمی، روانشناختی و پزشکی به درمان بیماری‌های ناشی از سوء مصرف مواد مخدر خصوصاً نوع صنعتی آن پرداخته و رهایافتگان را پس از درمان و پاکی از مصرف سوء  این مواد، وارد چرخه زندگی عادی و شرافتمندانه می‌نماید. در این مرکز علاوه بر فعالیت‌های مربوط به ترک اعتیاد و سم زدایی، کارگاه‌های مختلف از قبیل خیاطی، بافندگی، پرورش طیور و ... وجود دارد تا رهایافتگان را برای ورود به جامعه آماده کند. این بازدید که با توضیحات دکتر عرب و دکتر نخعی همراه بود، در حدود ۳ ساعت به طول انجامید و ضمن تاثیر‌گذاری بر مخاطبین، موجب تحسین بازدید کنندگان شد. در پایان نیز حاضرین قول هرگونه مساعدت و همکاری را به این مرکز دادند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط