اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری کارگاه نقد و بررسی سه رویکرد شناخت اسلام در دانشگاه

برگزاری کارگاه نقد و بررسی سه رویکرد شناخت اسلام  در دانشگاه

کارگاه نقد و بررسی سه رویکرد شناخت اسلام در روز شنبه ۲ بهمن ماه بصورت حضوری و مجازی با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌های استان، دانشکده الهیات و معارف اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش بسیج اساتید دانشگاه، کارگاه نقد و بررسی سه رویکرد شناخت اسلام (قرآن بسندگی، سنت گرایی و عقل بنیادی) با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، دانشکده الهیات و معارف اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان با سخنرانی حجةالاسلام سبحانی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه بصورت حضوری و مجازی برگزار شد. در آغاز این کارگاه حجةالاسلام دکتر بامری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، به اهداف برگزاری کارگاه اشاره نمود و توانمندسازی استادان و معرفت افزایی آنان را در خصوص رویکردهای جدید علمی از مهم‌ترین اهداف برگزاری نشست‌های علمی برشمرد. در ادامه این کارگاه حجةالاسلام والمسلمین سبحانی مدیر قطب‌های علمی تعمیق باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه، به تحلیل ابعاد موضوع کارگاه پرداخت و روشنگری در شناخت جریان‌های افراطی را مهم دانست و به نقد و بررسی دیدگاه‌های اندیشمندان و ذکر منابع علمی در این عرصه پرداخت.
در پایان حاضرین پرسش‌های علمی خویش را پیرامون موضوع کارگاه مطرح کردند و سخنران نشست به سوالات آنان پاسخ لازم را ارائه نمود.
لازم به ذکر است که مخاطبین این کارگاه اساتیدی از استان سیستان و بلوچستان بودند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط