اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نجات جان سه بیمار با اهداء عضو همکار فداکارمان مرحوم احمد دانش زرهی

نجات جان سه بیمار با اهداء عضو همکار فداکارمان مرحوم احمد دانش زرهی

با اهداء اعضای حیاتی همکار عزیزمان در حوزه‌ی مدیریت امور دانشجویی مرحوم احمد دانش زرهی، سه تن از بیماران با شرایط حاد در صف پیوند به زندگی عادی بازگشتند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، با اهداء اعضای حیاتی همکار عزیزمان در حوزه‌ی مدیریت امور دانشجویی مرحوم احمد دانش زرهی، سه تن از بیماران با شرایط حاد در صف پیوند به زندگی عادی بازگشتند.
کارمند پر تلاش دانشگاه سیستان و بلوچستان احمد دانش زرهی، در تاریخ یکم بهمن ماه سال ۱۳۴۹ در کلاله واقع در استان گلستان دیده به جهان گشود. وی همسری فداکار و پدری دلسوز و همچنین فردی محبوب و مهربان در میان دوستان و آشنایان خود بود. او در سال ۱۳۷۸ در دانشگاه سیستان و بلوچستان مشغول کار شد و در کنار کار اداری بعنوان بسیجی فعال با پایگاه بسیج کارکنان همکاری داشت.
وی بعد از ۲۸ سال خدمت صادقانه در روز ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ به طور ناگهانی در محل خدمت دچار درد قفسه سینه می‌شود. پس از مراجعه به منزل و حاد شدن وضعیتش، در معیت خانواده توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شود که متأسفانه در آمبولانس ایست قلبی کرده و پس از انتقال به بیمارستان بعد از انجام عملیات احیاء دوباره قلب او شروع به تپیدن می‌کند. او به مدت ۱۰ روز در ICU بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان بستری بود و بعداز اعلام مرگ مغزی، خانواده‌ی فداکارش با اهدای ۳ عضو از اعضای این همکار بزرگوار، جانی دوباره به ۳ انسان بخشیدند. پیکر این عزیز سفرکرده در تاریخ ۱۴ بهمن ماه در محل بهشت محمد رسول الله، قطعه اهدا کنندگان عضو به خاک سپرده شد.

دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان و هیات رئیسه دانشگاه به نمایندگی از جامعه دانشگاهی استان، فقدان این عزیز سفر کرده که با اهداء اعضای حیاتی خود جانی دوباره به چند بیمار در حال مرگ بخشید را به خانواده‌ی داغدار ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن همکار ارجمند غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

روحش شاد، یادش گرامی و نامش ماندگار

امتیاز به خبر :