اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

آئین نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه بنام شهید حاج قاسم میرحسینی

آئین نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه بنام شهید حاج قاسم میرحسینی

در روز ۲۰ بهمن ماه مصادف با هشتمین روز از دهه مبارکه فجر، ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان به نام شهید حاج قاسم میرحسینی نامگذاری شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز و به مناسبت دهه مبارکه فجر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان به نام شهید حاج قاسم میرحسینی نامگذاری شد. دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان در این مراسم به تشریح ویژگی‌های شهید حاج قاسم میرحسینی پرداخت و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره از شهید میرحسینی به نیکی یاد می‌کرد. وی افزود: برگزاری اینگونه برنامه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا برای نسل جدید بسیار موثر است.
ایشان ادامه داد: شهید حاج قاسم میرحسینی شهید شاخص سیستان و بلوچستان است که فرمانده او یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی در معرفی بیشتر ایشان بسیار تاثیر داشت. ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت انشاالله اینگونه برنامه‌ها در این دانشگاه استمرار خواهد داشت.
عباس میرحسینی بردار شهید حاج قاسم میرحسینی نیز در این مراسم به تشریح شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری این شهید والا مقام پرداخت و بخشی از خاطرات زندگی ایشان را تشریح کرد.
در پایان این مراسم از لوح یادبود این شهید رو نمایی شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط