اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد

دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد

بیانیه دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:
بیست و دوم بهمن، عید حقیقی برای ملت ما است
 

بار دیگر بیست و دوم بهمن ماه فرا رسید و عطر و بوی شهدا در شهرها و روستاهای کشور به مشام می‌رسد و در ایامی که طراوت و رنگ و بوی اسقلال و آزادی برای مردم ایران دارد، یاد و خاطره شهیدان در ذهن‌ها زنده می‌شود.
چهل و سه سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و این انقلاب که پایگاه امن مستکبران در خاورمیانه را تبدیل به کابوس برای آنها کرد؛ همواره با توطئه دشمنان مواجه بوده است و تحمیل ۸ سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه بخشی از جنایت‌های آشکار غرب در برابر مردم ایران که خواستار استقلال و آزادی هستند بوده است و آنها همچنان ذره‌ای از دشمنی‌شان کم نشده و به هر بهانه‌ای سعی بی‌فایده در نا امید کردن مردم ایران می کنند.
تحریم‌های ظالمانه دشمنان، در کنار سختی‌های خود موجب رشد و شکوفایی‌های متعدد برای کشور شده است و دانشمندان کشور با تکیه بر شعار ما می‌توانیم امروز توانسته‌اند بسیاری از نیازها را بدون وابستگی به غرب و شرق تأمین کنند.
عزت و سربلندی که ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری دینی خود بدست آورده، مهمترین دستاورد برای مردم بوده است و البته در کنار این دستاورد عظیم توفیقات متعددی در حوزه‌های مختلف حاصل شده است که پیشرفت علمی کشور و دستیابی به قله‌های علمی که ایران را در برخی از علوم راهبردی در میان ۱۰ کشور اول جهان قرار داده است، یکی از آنها است.
دانشگاه سیستان و بلوچستان از عموم مردم آزاده استان برای حضور در جشن پیروزی انقلاب در روز بهمن که امسال به‌صورت خودرویی برگزار می‌شود دعوت می‌کند و یاد و خاطر شهدای گلگون کفن را گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب؛ همگان را به حرکت در مسیر بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

امتیاز به خبر :