اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه سیستان و بلوچستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در روز ۲۵ فروردین ماه منعقد گردید.

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه سیستان و بلوچستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در روز ۲۵ فروردین ماه منعقد گردید. دکتر رضایی
ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان به همراه معاونت فرهنگی و اجتماعی در روز پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ضمن بازدید از موزه دفاع مقدس واقع در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در نشستی دوجانبه با سردار کوهکن مدیر کل بنیاد شرکت نمودند.
در ابتدای نشست، سردار کوهکن به تشریح برنامه‌های بنیاد و افق پیش رو پرداخت و نیاز به همکاری بین دانشگاه و بنیاد را از اولویت‌ها دانست. سپس دکتر رضایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته، آمادگی خود و مجموعه دانشگاه سیستان و بلوچستان را برای همکاری همه‌جانبه با بنیاد اعلام داشت. دکتر نوری نیز لزوم تشکیل یک کار گروه برای بررسی مسائل مورد نظر را مطرح کرد. در پایان تفاهم
نامه‌ی دو‌جانبه‌ای میان دانشگاه سیستان و بلوچستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به امضای دکتر رضایی و سردار کوهکن رسید و مقرر شد در اولین فرصت جلساتی جهت اجرایی شدن تفاهم نامه در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تشکیل شود.

امتیاز به خبر :