اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست مشترک دانشگاه با مسئولین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان

نشست مشترک دانشگاه با مسئولین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان

نشست مشترک ریاست، معاونین و مدیران دانشگاه با مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان و هیات همراه ایشان در روز 27 فروردین ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

شست مشترک ریاست، معاونین و مدیران دانشگاه با مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان و هیات همراه ایشان در روز 27 فروردین ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد. در آغاز این نشست ریاست دانشگاه دکتر غلامرضا رضایی مواردی را در خصوص شعار سال که از جانب مقام معظم رهبری مطرح شد و فعالیت‌های دانشگاه در جهت به فعلیت رسانیدن آن به سمع و نظر حاضرین رسانید.
وی همچنین در مورد تاسیس هنرستان فنی و تلاش و برنامه ریزی در جهت تاسیس مدرسه کسب و کار بیاناتی مطرح کرد و اظهار امیدواری کرد که این دو مورد انشاالله در سال جاری با همت مهندس جلیل شهریاری مدیر کل سازمان آموزش فنی حرفه‌ای استان و همکارانشان تاسیس شود. وی تاکید کرد به یاری خداوند همکاری بیشتری با سازمان فنی و حرفه‌ای استان جهت پیشبرد اهداف هر دو ارگان برای تحقق شعار سال و همچنین استفاده از امکانات دو طرف انجام خواهد شد.

در ادامه نشست مهندس جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان در مورد امکانات سازمان آموزش فنی حرفه‌ای و دوره ها و کارگاه های این سازمان سخنانی ایراد کرد و در خصوص استفاده از امکانات و در اختیار گذاشتن کارگاه های سازمان فنی حرفه ای استان برای استفاده دانشجویان و شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه اعلام آمادگی کرد و در خصوص صدور گواهی مشترک بین دانشگاه و سازمان فنی حرفه‌ای برای دانشجویانی که دوره های مهارتی را بگذرانند اعلام آمادگی نمود.
در انتها مقرر گردید تا جلسه ای در سطح کارشناسی با حضور مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه و سازمان آموزش فنی حرفه‌ای استان برای بررسی زمینه های مشترک همکاری در هفته آینده برگزار شود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط