اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری آیین اختتامیه دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه سیستان و بلوچستان

برگزاری آیین اختتامیه دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه سیستان و بلوچستان

آیین اختتامیه دهه سرآمدی آموزش و مراسم بزرگداشت مقام معلم در روز ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آیین اختتامیه ششمین دهه سرآمدی آموزش، گرامی داشت سالروز شهادت استاد مطهری و مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان و خانواده های ایشان در روز ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد. طی این مراسم که با سخنان دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه، دکتر بامری مسوول دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و دکتر شهرکی معاونت آموزشی دانشگاه آغاز شد، از تلاش‌های اساتید در ارتقا جایگاه آموزشی و پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان در میان دانشگاه‌های ایران و جهان تقدیر بعمل آمد. همچنین در رابطه با ضرورت شرکت فعالانه در حل مسایل استان و کشور مطالبی ذکر شد.
گفتنی است ششمین دهه سرآمدی آموزش دانشگاه با تبیین جایگاه مهم آموزش و تقویت مفاهیم و روش‌های نوین آموزشی با برنامه محوری تعیین شده از سوی معاونت آموزشی دانشگاه با عنوان "آموزش خلاق و اثر بخش" برگزار گردید. در این دهه ۱۲ سخنرانی کلیدی با محوریت برنامه سال حوزه مشتمل بر دو سخنرانی با حضور اساتید صاحب نظر از خارج دانشگاه و دو میزگرد، همچنین ۲۶ کارگاه آموزشی و ویژه‌برنامه که مخاطبین آنها اساتید و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی بودند، برنامه ریزی و اجرایی گردید. طی مراسمی از تلاشهای ۲۴ نفر از یاوران علمی دانشگاه با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد. 
در پایان این مراسم نیز از اساتید بازنشسته، اساتید ارتقاء یافته، سرآمدان آموزش، سرآمدان اخلاق، مدیران سرآمد و سخنرانان کلیدی با موضوعیت این دهه با اهداء تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.

امتیاز به خبر :