اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری پنجمین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی

برگزاری پنجمین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی

آیین افتتاحیه پنجمین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی به‌صورت مجازی از ساعت ۹ صبح روز بیست و یکم اردیبهشت‌ماه 1401 در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه پنجمین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی به‌صورت مجازی از ساعت ۹ صبح روز بیست و یکم اردیبهشت‌ماه 1401 در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود. این کنفرانس ملی با هدف گرد هم آوردن محققان دانشگاهی و متخصصان صنعت و ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات جدید و شناسایی نیازهای روز صنعت از طریق ارائه مقالات و برگزاری سخنرانی‌های کلیدی ترتیب داده شده است. بدین منظور سه نشست سخنرانی کلیدی با حضور اعضای هیئت علمی و پژوهشگران به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. 
نشست سخنرانی کلیدی اول در روز چهارشنبه- 21 اردیبهشت با حضور جناب آقای دکتر تورج محمدی، استاد دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران با موضوع  "نقش فرآیندهای غشایی در حل بحران آب" برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در این نشست تخصصی می‌توانند از طریق آدرس  https://webinar.usb.ac.ir/nsc2022/ از مطالب این نشست برخوردار شوند.
نشست سخنرانی کلیدی دوم نیز در روز چهارشنبه- 21 اردیبهشت با حضور جناب آقای دکتر محمد رنجبر همقاوندی استاد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان با موضوع "پتانسيل و چالش هاي بيوفناوري در صنايع معدني (استخراج فلزات از منابع معدني)" برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در این نشست تخصصی می‌توانند از طریق آدرس https://webinar.usb.ac.ir/nsc2022/ از مطالب این نشست برخوردار شوند.
نشست سخنرانی کلیدی سوم در روز پنجشنبه- 22 اردیبهشت با حضور جناب آقای دکتر مرتضی زیودار استاد دانشکده مهندسی شهید نیکبخت دانشگاه سیستان و بلوچستان با موضوع "بررسی برج های تقطیر با سینی های مخروطی چرخان" برگزار می‌گردد که از طریق آدرس https://webinar.usb.ac.ir/nsc2022/ به‌صورت مجازی پذیرای علاقه‌مندان این حوزه است.
علاوه بر این، برنامه ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در پنجمین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی از طریق وب سایت http://nsc2022.ir  در دسترس است.
بررسی فرآیندهای جداسازی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و همچنین فرآیندهای مرتبط با تصفیه آب و پساب، طراحی، مدلسازی، ‌شبیه سازی و CFD در فرایندهای جداسازی و پرداختن به فرآیندهای نوین در زمینه جداسازی از محورهای مورد بحث در این کنفرانس ملی است. 

لینک جلسه افتتاحیه: https://webinar.usb.ac.ir/nsc2022/

امتیاز به خبر :