اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

هم‌اندیشی ریاست دانشگاه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص تحقق شعار سال

هم‌اندیشی ریاست دانشگاه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص تحقق شعار سال

جلسه هم‌اندیشی ریاست دانشگاه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص به فعلیت رسانیدن شعار سال و استفاده از ظرفیت دانشگاه جهت تحقق شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در حوزه کشاورزی استان در روز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، جلسه هم‌اندیشی ریاست دانشگاه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص به فعلیت رسانیدن شعار سال و استفاده از ظرفیت دانشگاه جهت تحقق شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در حوزه کشاورزی استان در روز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد. در ابتدای جلسه مهندس نیکبخت ریاست سازمان جهاد کشاورزی گزارشی از ظرفیت کشاورزی در حوزه‌های مختلف استان بیان کرد و ظرفیت‌های مختلف جنوب، مرکز و شمال استان و همچنین موقعیت بسیار بکر و بی نظیر کشاورزی استان را برشمرد.
ایشان همچنین مطالب مفید و حائز اهمیتی در خصوص ظرفیت‌های استان در حوزه دام بیان نمود که بعضا می‌تواند مشکلات عدیده کشور را در این زمینه مرتفع نماید.
در ادامه دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان مطالب و مواردی را در زمینه ظرفیت دانشگاه در حوزه کشاورزی استان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و موارد مربوط به اصلاح الگوی کشت و تولید نهال زراعی و... بیان کرد.
وی بیان داشت اصلاح الگوی کشت با توجه به ظرفیت و پتانسیل مناطق مختلف استان و همچنین متناسب با ظرفیت آبی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه می‌باشد.
دکتر رضایی خاطر نشان کرد تهیه آمایش آب و خاک استان از مهمترین برنامه‌های کشاورزی استان است که این مهم نیز باید مورد توجه همه دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط