اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری جلسه‌ی هم اندیشی و امضاء تفاهم نامه با مدیرکل مطالعات و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره)

برگزاری جلسه‌ی هم اندیشی و امضاء تفاهم نامه با مدیرکل مطالعات و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره)

جلسه‌ی هم اندیشی و امضاء تفاهم نامه با مدیرکل مطالعات و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ماموریت گرایی و ایفای مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌های توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه در  روز ۴ خردادماه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه‌ی هم اندیشی و امضاء تفاهم نامه با مدیرکل مطالعات و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ماموریت گرایی و ایفای مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌های توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و جلسات هماهنگی در خصوص بررسی راهکارهای افزایش همکاری‌های متقابل با کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز ۴ خردادماه برگزار شد. 
مدیر کل مطالعات و پژوهش کمیته امداد ضمن بازدید از امکانات و زیر ساخت‌های دانشگاه، از جمله مرکز نوآوری اجتماعی، فن بازار و مرکز رشد دانشگاه در نشستی با حضور مدیر مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه، مدیر مرکز نوآوری اجتماعی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و ریاست دانشکده اقتصاد و مدیریت شرکت نمود. در این نشست راهکارهای همکاری متقابل  بررسی و تصمیمات جهت اجرایی شدن مصوبات اتخاذ گردید. از جمله مهمترین این تصمیمات حذف محدودیت تعداد پارساهای تحصیلات تکمیلی پیشنهادی برای رفع نیازها و مشکلات مرتبط با کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان بود. لازم به ذکر است در سال گذشته ۲۰ عنوان پارسای تقاضا محور پیشنهادی دانشگاه سیستان و بلوچستان به تصویب کارگروه پژوهشی کمیته امداد رسیده بود که در سال جاری محدودیت تعداد پارساهای پیشنهادی برای دانشگاه سیستان و بلوچستان برداشته شد.
همچنین در جلسه‌ای با حضور معاونت پژوهش و فناوری، روسای دانشکده‌های اقتصاد و مدیریت، جغرافیا و برنامه‌ریزی محیطی، علوم تربیتی و روانشناسی، صنعت و معدن خاش، مدیر پژوهشی و مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه تفاهم نامه‌ای بین معاونت پژوهش و فناوری و مدیرکل مطالعات و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید. از جمله مهمترین مفاد این تفاهم نامه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.
استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان برای انجام طرح‌های پژوهشی، در اولویت قراردادن عناوین تحقیقاتی پیشنهادی کمیته امداد برای انجام پارساهای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه اعلام نیازهای پژوهشی کمیته امداد در کشور و به خصوص استان سیستان و بلوچستان به دانشگاه سیستان و بلوچستان استفاده از ظرفیت‌های مرکز نوآوری اجتماعی دانشگاه برای حل مشکلات و نیازهای طرح شده توسط کمیته امداد معرفی زمینه‌های تحقیقاتی مورد نیاز کمیته امداد جهت گذراندن فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت اعضای هیات علمی دانشگاه در کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرای برنامه‌هایی در زمینه مهارت افزایی و اشتغال پذیری دانشجویان و سایر افراد تحت حمایت کمیته امداد.

همچنین مقرر شد کارگروه مشترک برای بررسی نتایج و اقدامات این تفاهم نامه جلساتی را به صورت دوره‌ای برگزار نمایند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط