اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دیدار صمیمی سرپرستان سراهای دانشجویی با مسئول دفاتر نهاد استان

دیدار صمیمی سرپرستان سراهای دانشجویی با مسئول دفاتر نهاد استان

دیدار صمیمی سرپرستان سراهای دانشجویی با حجة‌الاسلام دکتر بامری مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، دکتر نوری معاونت فرهنگی و دانشجویی و مدیران این حوزه در روز ۲۳ خردادماه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، 
دیدار صمیمی سرپرستان سراهای دانشجویی با حجة‌الاسلام دکتر بامری مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، دکتر نوری معاونت فرهنگی و دانشجویی و مدیران این حوزه در روز ۲۳ خردادماه برگزار شد.
این دیدار در پی مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباب بازگشایی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که با حضور پر رنگ دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی از ۱۴ فروردین ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان حضور یافته‌اند انجام شد. ضرورت برگزاری جلسات داخلی با ادارات تغذیه، سراها، بیش از پیش احساس می‌شد که پس از برگزاری جلسه جامع با اداره تغذیه در تاریخ  ۱۴۰۱/۳/۹، سومین نشست با سرپرستان سراهای برادران و خواهران در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۳ با حضور حجة‌الاسلام دکتر بامری مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، دکتر نوری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و سایر مدیران و مسئولین حوزه مدیریت امور دانشجویی برگزار گردید. در این جلسه حجة‌الاسلام دکتر بامری ضمن عرض خیرمقدم و تشکر و قدردانی از زحمات مسئولین حوزه دانشجویی که در پذیرش و اسکان هوشمند بیش از سه هزار دانشجوی دانشگاه سیستان و بلوچستان از طریق سامانه اپلیکیشنی usbplus که در نوع خود بی‌نظیر است و کمتر دانشگاهی از آن بهره‌مند می‌باشند به ذکر نکات اخلاقی و فرهنگی و رعایت سعه صدر در پاسخگویی مشفقانه و مهربانانه با دانشجویان پرداختند. سپس دکتر نوری معاونت دانشجویی و مهندس ملاحسینی مدیریت امور دانشجویی دانشگاه در باره نیازمندی‌های حوزه سرپرستی سراها، امورات ساختاری و مسائل فناوری در یک گفت و گوی دوطرفه به تمام سئوالات سرپرستان پاسخ دادند و دستورات لازم جهت پیگیری امورات و مسائل صنفی آنان صادر نمودند. 
در پایان، این دیدار با جمع‌بندی موارد مطروحه توسط مدیر امور دانشجویی دانشگاه با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد پایان یافت.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط