اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تقدیر دکتر رضایی از خبرنگاران شریف، مؤمن و آزاده و نیز اصحاب رسانه

تقدیر دکتر رضایی از خبرنگاران شریف، مؤمن و آزاده و نیز اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان  در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و دیگر شهیدان والامقام اقلیم اندیشه و قلم و روز خبرنگار از همه خبرنگاران شریف، مؤمن و آزاده و نیز اصحاب رسانه تقدیر کرد.

متن پیام بشرح ذیل می‌باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم 

روز ۱۷ مرداد، روز شهادت 
شهید خبرنگار «محمود صارمی» و دیگر شهیدان والامقام اقلیم اندیشه و قلم و روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

بی تردید کارکرد رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.

براستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فرارسیدن عاشورای حسینی از تمامی تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های تمامی اصحاب رسانه، بخصوص خبرنگاران گرانقدر تقدیر و تشکر می‌نمایم.

غلامرضا رضایی
رئیس دانشگاه معین استان سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :