اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری‌های نوین در علوم اداری در دانشگاه سیستان و بلوچستان

برگزاری اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری‌های نوین در علوم اداری در دانشگاه سیستان و بلوچستان

اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری‌های نوین در علوم اداری در روز شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور اساتید و دانشجویان از سراسر کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همایش رویکردهای نظری و فناوری‌های نوین در علوم اداری امروز ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح با برگزاری مراسم افتتاحیه به صورت رسمی کار خود را آغاز نمود. در مراسم افتتاحیه دکتر نورمحمد یعقوبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان و دکتر عبدالمجید ایمانی دبیر کمیته علمی و اجرایی همایش به سخنرانی پرداختند. همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری‌های نوین در علوم اداری با هدف بررسی و مطالعه آخرین دستاوردهای علمی در دو حوزه پژوهش‌های بنیادین و تئوریک (رویکردهای نظری نوین) و تحقیقات کاربردی و مسئله محور (فناوری‌های نوین) در شاخه‌های مختلف علوم اداری برگزار شد. شایان ذکر است، با توجه به شرایط ویژه‌ پاندمی کرونا و تأثیر آن بر حوزه‌های مختلف سازمان و مدیریت، اقتصاد خرد و کلان و سایر حوزه‌های علوم اداری، یکی از محورهای ویژه همایش به این مطلب اختصاص یافت. در ادامه دکتر حبیب ابراهیم‌پور، استاد دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان کرونا و چالش‌های مدیریت دولتی به ایراد سخنرانی پرداخت. سایر سخنرانی‌های همایش به این شرح بود: 
دکتر حبیب الله سالارزهی، دانشیار دانشگاه سیستان و بلوچستان سخنرانی خود را تحت عنوان زیست بوم شهرهای نوآور جهان: سنگاپور و دبی ارائه کرد. 
چهارمین سخنران این همایش دکتر میر علی سید نقوی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع مدل‌های اقتصادی منابع انسانی بود. 
در ادامه پنل‌های تخصصی همایش با ۶۰ عنوان مقاله در سه پنل به صورت مجازی آغاز به کار کرد. موضوعات تخصصی این سه پنل به این شرح بود: 
پنل اول: دولت و مدیریت دولتی؛ 
پنل دوم: اقتصاد، مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی و 
پنل سوم: صنعت، کسب و کار و کارآفرینی
سخنرانان این همایش و نویسندگان مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش از دانشگاه‌های فردوسی مشهد، دانشگاه شیراز، دانشگاه تهران، دانشگاه لرستان، دانشگاه الزهرا، دانشگاه قم و... سازمان‌های مختلف کشور مانند آموزش و پرورش، اداره برق و... بودند. بعد از اتمام کار پنل‌های تخصصی سه‌گانه، مراسم اختتامیه همایش برگزار گردید. در این مراسم دکتر عبدالمجید ایمانی از کلیه حامیان مادی و معنوی همایش و کلیه اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی همایش تقدیر و تشکر نمود. لازم به ذکر است، تعداد ۲۹۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردید. که از این تعداد ۲۵۰ مقاله پذیرفته شد و از مجموع مقالات پذیرش شده در همایش ۶۰ عنوان مقاله جهت ارائه سخنرانی انتخاب گردید.

امتیاز به خبر :