اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401-1400

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401-1400

با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید، شروع دوباره و پرانرژی فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود. این ایام سرآغاز دوره ای است که دانش پژوهان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره گیری از دانش اساتید و دانشمندان، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می سازند. دانشگاه به عنوان نهادي اجتماعي، فرهنگي، آموزشي، پژوهشي و كارآفريني و همچنین كانون تفكر و جوشش فكري در جامعه محسوب شده و در اين راستا بر يكايك اعضاي جامعه دانشگاهي فرض است كه با ايجاد فضايی همراه با نشاط، در مسیر پويايی علمی و فرهنگي هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محيط دانشگاه تلاش نمايند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی، به خانواده بزرگ و پر مهر علم و فرهنگ و بویژه دانشجویان جدیدالورود، كه براي نخستين بار به محيط مقدس دانشگاه گام نهاده اند صميمانه تبريك گفته و براي همگان از درگاه خداوند متعال موفقيت، بهروزي و سعادت را آرزومندم.

اميد است به فضل الهي، در طول سال تحصيلي جديد در جهت تهذيب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آينده با علم و معرفت بيشتر در جهت پيشرفت كشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشيم. همچنين اميد است دانشجويان گرامی جديدالورود در سال تحصيلي پیش رو با تلاش، کوشش و انگيزه‌ والای دانش طلبي، در جهت ارتقای سطح علمي و تعمق باورهای دینی و توانایی های فرهنگی گامهای موثری بر‌دارند.

 

امتیاز به خبر :