اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

آئین افتتاحیه طرح ملی حامیم با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان

آئین افتتاحیه طرح ملی حامیم با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان

آئین افتتاحیه طرح ملی حامیم با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و حجةالاسلام دکتر بامری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در روز ۶ شهریورماه در رواق حر عاملی حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام برگزار گردید

به گزارش دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری آئین افتتاحیه طرح ملی حامیم با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان، حجةالاسلام دکتر بامری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و مسئولین و معاونین دفاتر نهاد و جمعی از اساتید و کارکنان و دانشجویان شرکت کننده در این طرح در روز ۶ شهریورماه در رواق حر عاملی حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام برگزار گردید.

در افتتاحیه طرح ملی حامیم در حرم مطهر رضوی که ابتدا با همخوانی دانشجویان در ورودی حرم مطهر شروع شد و سپس در رواق شیخ حر عاملی ادامه یافت.
حجةالاسلام بامری ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول و گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به این نکته اشاره کرد که ضرروت دارد در مقابله با تهاجم‌های فرهنگی و فکری به برنامه‌های راهبردی فرهنگی با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگی، سیاسی نیاز مبرم داریم که برگزاری طرح حامیم یکی از این برنامه هاست.
وی گفت: طرح حامیم از روز شنبه ۶ مهر ماه ۱۴۰۱ در مشهد مقدس آغاز گردیده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
در طی برگزاری این طرح تعداد ۴۷۰ نفر از دانشجویان ضمن شرکت در برنامه‌ها و کلاس‌های متنوع این طرح با مبانی و اصول کادرسازی انقلابی و شکل گیری تمدن اسلامی انسان ساز آشنا خواهند.
در ادامه آیت الله محامی نماینده محترم ولی فقیه در استان با بیان اینکه جبهه حق یک مجموعه تشکیلاتی منجسم پیوسته و مستمر است که از حضرت آدم حرکت خود را آغار کرده است پیوسته به پیش میرود و فردا روز تحویل نسل بعدی خواهد شد به صورت سلسله وار، در نتیجه کار باید تشکیلاتی منسجم باشد.
آیت الله محامی همچنین با بیان اینکه در آیات و روایات اصرار به تفکر و تعقل است و ارزش گذاری کارهای انسان را بر اساس عقل قرارداده است هر چقدر عملکرد ما تطابقش با عقل بیشتر باشد ارزش کار ما بالاتر است این مراسم با مدح خوانی ذاکر اهل بیت حاج آقای خورشیدی و با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) خاتمه یافت.

امتیاز به خبر :