اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان در تاریخ چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان و ریاست محترم دانشگاه به همراه هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

به گزارش دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان در تاریخ چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان و ریاست محترم دانشگاه به همراه هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید.
در ابتدای مراسم ریاست دانشگاه دکتر رضایی ضمن خوشامدگویی به اساتید شرکت کننده در مراسم، به ذکر اهمیت طرح ضیافت پرداخت و به مسائل اخیر و جنگ نرم نیز اشاره کرد.
در ادامه مراسم حجةالاسلام و المسلمین دکتر بامری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه به اهمیت و جایگاه علم و دانایی در منابع دینی پرداخت و از اهداف و کارکردهای این طرح معرف افزایی، ارتقای بنیادهای علمی و فرهنگی اساتید ذکر نمود.
در پایان مراسم دکتر مصطفی اربابی دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن معرفی اساتید طرح مذکور دوره به بیان آیین نامه آموزشی طرح پرداخت.
در این طرح آموزشی تعداد ۱۲۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان با گرایش تعلیم و تربیت اسلامی با حضور دو نفر از مدرسین برجسته حوزه و دانشگاه به مدت ۴ روز برگزار می‌گردد.

امتیاز به خبر :