اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری نمایشگاه رویداد کمند به مدت دو روز در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

برگزاری نمایشگاه رویداد کمند به مدت دو روز در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

نمایشگاه رویداد کمند به مدت دو روز در تاریخ چهارشنبه ۴ و پنج شنبه ۵ آبان‌ماه در ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگذار گردید

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان و همکاری مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان مهندس ابراهیمی و مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان نمایشگاه رویداد کمند به مدت دو روز در تاریخ چهارشنبه مورخ 1401/8/4و پنج شنبه 1401/8/5در ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگذار گردید. نمایشگاه این رویداد در روز چهارشنبه ساعت نه صبح با حضور دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان و  مسئول دفاتر نهاد رهبری حجت الاسلام والمسلمین دکتر بامری و مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری خانم مهندس ابراهیمی همچنین خانم مهندس نوشین  حسابی مقدم مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان افتتاح گردید.
در این نمایشگاه 80 اثر فردی و گروهی به نمایش گذاشته شد که از این تعداد 18 اثر به عنوان اثرات قابل تقدیر و نفرات اول تا سوم هر رشته، توسط تیم تخصصی داوری انتخاب گردیدند. شرکت کنندگان این رویداد از دانشگاهای سیستان و بلوچستان، دانشکده فنی وحرفه ای شهید خباز، دانشگاه ازاد اسلامی و دانشگاه پیام نور بودند که در آخر در میان نفرات برگزیده از همه دانشگاه های شرکت کننده به عنوان نفرات برتر و قابل تقدیر حضور داشتند. در روز پنج شنبه دکتر روزبهانی مشاور مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و معاونت فرهنگی دانشگاه دکتر نوری و همچنین مدیر کل فرهنگی دکتر جعفری از نمایشگاه اثار بازدید به عمل آوردند. همچنین در حاشیه این نمایشگاه 5 کارگاه هنری از جمله: رنگرزی سنتی,قالی بافی, نگارگری,معرق و کار با چوب توسط اساتید دانشکده هنر دانشگاه سیستان و بلوچستان برگذار شد. مراسم اختتامیه این رویداد در روز پنج شنبه ساعت 6 بعد از ظهور با دکتر روزبهانی، جناب دکتر برکاتی مدیر کل مرکز رشد، خانم مهندس ابراهیمی مدیر کل دفتر امور بانوان، دکتر نوری معاونت فرهنگی دانشگاه، دکتر جعفری مدیر کل فرهنگی دانشگاه برگذار گردید که به  نفرات برتر و قابل تقدیر لوح تقدیر,تندیس و هدایای نقدی اهدا شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط