اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری همایش روز فیزیک ۱۴۰۱

برگزاری همایش روز فیزیک ۱۴۰۱

همایش روز فیزیک در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه با حضور معاونت آموزشی دانشگاه، هیات رئیسه‌ی دانشکده علوم، اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس زاهدان و همراهی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، همایش روز فیزیک در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه با حضور معاونت آموزشی دانشگاه، هیات رئیسه‌ی دانشکده علوم، اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس زاهدان و با همراهی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان برگزار شد. برنامه همایش روز فیزیک شامل سخنرانی‌های عمومی، برگزاری کارگاه‌ها، بازدید از آسمان نما و برپایی نمایشگاه دست ساخته‌های آزمایش‌های فیزیک بود. استقبال از همایش و ارسال دست ساخته‌ها به منظور شرکت در نمایشگاه دست ساخته‌ها ورای حد تصور بود و بیش از هزار نفر از دانش آموزان دوره ابتدائی، متوسطه و دانشجویان در برنامه‌های مختلف شرکت فعال داشتند. تعداد بیش از ۱۰۰ دست ساخته آزمایش‌های فیزیک به دست کمیته اجرایی همایش رسید که داوری شدند و به برگزیدگان جوایز ارزنده اهدا شد.  شش کارگاه با موضوعیت فیزیک و ریاضی در خلال همایش برگزار شد. سانس‌های مختلف آسمان نما مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت. 
بر آن بودیم که شوق آموختن و قدم گذاشتن در راه علم را به جامعه یادآور شویم و به خصوص به قشر جوان جویای روشنی، اهمیت علم را متذکر شویم. باشد که در این میان آنان که مشتاق ترند، قدم در راه بگذارند. امید داریم که برگزاری این همایش اندکی ما را به این هدف والا نزدیک کرده باشد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط