اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تقدیر و قدردانی از دکتر غلامرضا رضایی در مراسم تجلیل از خادمین اربعین دانشگاهیان

تقدیر و قدردانی از دکتر غلامرضا رضایی در مراسم تجلیل از خادمین اربعین دانشگاهیان

در مراسم تجلیل از خادمین اربعین دانشگاهیان  در دی ماه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان با اهدا لوح تقدیر ، قدردانی نمود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در مراسم تجلیل از خادمین اربعین دانشگاهیان که در ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از زحمات صادقانه و خالصانه دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه در خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی نمودند. 
متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة 


راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام های روشنگرانه کاروان زینبی، نهفته است. بی شک همت حسینی بر شور و شعور شیعیان و عاشقان آن حضرت در طول تاریخ از عوامل حفظ، نگهداری و انتقال این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر بوده است. 
متن لوح تقدیر به شرح زیر:
جناب آقای دکتر غلامرضا رضایی
رئیس محترم دانشگاه سیستان و بلوچستان

زحمات صادقانه و خالصانه در خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی برای برداشتن گام هایی هر چند کوچک در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است. از این رو، از حمایت ها و اقدامات خالصانه و ارزشمند جنابعالی برای فراهم آوردن زمینه حضور پر شور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی سال 1401 قدردانی و تشکر می کنم.
امید است که با استعانت از حضرت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) توفیق خادم الحسین (ع) بودن در طول عمر، همراه با عزت و سربلندی و عاقبت به خیری قرین راهتان باشد.


محمد علی زلفی گل 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
 و رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط