اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بیانیه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت به راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیانیه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت به راهپیمایی ۲۲ بهمن

در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و ارایه دستاوردهای انقلاب برای اقشار مختلف جامعه است. این انقلاب بعد از گذشت بیش از چهار دهه، با وجود این همه دشمنی ها و تحریم ها به دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف همچون سلول های بنیادی، فناوری های نانو، صنعت هوا و فضا و ساخت ماهواره دست یافته است که این امر موجب خشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده است.

دشمنان این انقلاب همیشه و در همه حال با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف این انقلاب و فراموشی دستاوردهای آن هستند، اما دهه فجر، یادآور حماسه، اقتدار، رشادت و ایستادگی ملت ایران؛ علیه ظلم و استکبار جهانی است.  
دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است و یوم‌الله ۲۲ بهمن هم روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

با این وجود؛ جمهوری اسلامی ایران در ۴۴سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم ها و تهدیدها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر نیز با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است. ملت ایران در جریان باشند در آشوب‌های اخیر دشمنان قسم خورده این نظام، با جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و اسلام وارد میدان شده بودند که با بصیرت، هوشیاری و آگاهی مسئولان نظام، ملت ایران و خون شهدا، تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شد. از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کرده و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان در آستانۀ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبر حکیم انقلاب و شهدای گرانقدر از عموم دانشگاهیان بویژه دانشجویان و جوانان دعوت می‌نماید با حضور پر شور در جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲بهمن، بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان به نمایش بگذارند.

امتیاز به خبر :