اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تقدیر و تشکر دکتر رضایی از حضور و حماسه آفرینی دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام تقدیر و تشکر دکتر رضایی از حضور و حماسه آفرینی دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دکتر غلامرضا رضایی در پیامی از حضور پررنگ و حماسه آفرینی دانشگاهیان در مراسمات گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، دکتر رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در پیامی از دانشگاهیان انقلابی و همیشه در صحنه استان به خاطر حضور پررنگ  در مراسمات گرامیداشت دهه فجر و حماسه آفرینی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی نمود.

 

متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرخیر و برکت دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شکوه و تماشایی بود. دانشگاهیان با حضور پرشور، با گفتن لبیک به رهبر عظیم الشأن خود، جلوه‌ای از وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند و حقیقتاً با کوبیدن مشت محکم به دهان دشمنان و معاندان، همه توطئه‌های اتاق فکرشان را به هم ریخته و با صلابت و پرافتخار به انقلاب اسلامی خود اعلام وفاداری کردند. این راهپیمایی عظیم قطعاً دشمنان را مأیوس و آنان را در بهت و حیرت فرو برد.
   بی تردید این حضور حماسی و ماندگار دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال  ۱۴۰۱ که متقارن بود با چهـل و چهـارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایـران، جلـوه دیگری به این حضور تماشایی بخشید و خلوص نیت و پایبندی اساتید، کارکنان و دانشجویان  دانشگاه سیستان و بلوچستان به آرمان‌های امام راحل و شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را بار دیگر به اثبات رسانید.
  شما دانشگاهیان عزیز همصدا و همپای دیگر مناطق ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه آمدید و با حضور پرشور خویش و وفاداری به نظام اسلامی مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان زدید که به راستی این مشارکت پرشور و انقلابی دانشگاهیان بزرگ سیستان و بلوچستان با غیرت این دیار ستودنی بود.
 وظیفه خود می‌دانیم که از دانشگاهیان خصوصاً اساتید، کارکنان و دانشجویان با شرافت دانشگاه سیستان و بلوچستان که با راهپیمایی عظیم و باشکوه بار دیگر حماسه آفریدند تشکر و قدردانی نماییم و از حضرت ربّ العزة، موفقیت ایران سرافراز و پایمردی این مردم را مسئلت و برای همگی اجر و مزد اخروی آرزو می نماییم. 

" انشاء الله تعالی "

امتیاز به خبر :