اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

جلسه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

جلسه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی دانشگاه سیستان و بلوچستان در روز سه شنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این جلسه دکتر یعقوبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با بیان اهمیت کرسی های نظریه پردازی در برنامه های فعلی وزارت علوم و دانشگاه سیستان و بلوچستان، بر برنامه ریزی در خصوص ارتقای کیفیت کرسی ها و حرکت به سمت کرسی های نظریه پردازی تاکید کردند.  
در ادامه جلسه دکتر حسنی فر رئیس مرکز کرسی های نظریه پردازی دانشگاه ضمن بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کرسی ها در دانشگاه، به تشریح آیین نامه های جدید هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداختند و در این خصوص آیین نامه «شناسایی نظریات شخصیتهای شاخص و ممتاز علمی» و آیین نامه  «تشکیل کمیته فرا دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و نوآوری» را توضیح دادند. در ادامه جلسه اعضای حاضر در جلسه در خصوص مطالب مطرح شده به گفتگو و بیان نظرات خود پرداختند. 
در بخش دیگر جلسه به بررسی طرحنامه های کرسی ترویجی رسیده به مرکز کرسی های نظریه پردازی دانشگاه با حضور فرد ارائه کننده طرحنامه پرداخته شد و در خصوص چهار کرسی تصمیمات مقتضی مورد تصویب قرار گرفت.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط