اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تقدیر از ریاست دانشگاه توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

تقدیر از ریاست دانشگاه توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

در جلسه هم اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه با سردار ناظری و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تلاش های ریاست دانشگاه تقدیر شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه هم اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مورخه ۱۴۰۲/۰۱/۱۹ در محل سالن حوزه ریاست دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاون دانشجویی و فرهنگی ، مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه و سردار محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از مدیران آن حوزه برگزار گردید. در این جلسه دکتر رضایی ضمن تشریح فعالیت های دانشگاه در حوزه کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر، ضمن اشاره به آمار استخدام و تبدیل وضعیت نیروی های شاهد و ایثارگر دانشگاه از سال ۹۷ تا الان ، برگزاری همایش ملی در ۶ ماهه اوّل سال جاری با محوریت جامعه شاهد و ایثارگر را خواستار شدند در ادامه سردار ناظری با اشاره به جامعه ۳۵ هزار نفری شاهد و ایثارگر استان ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱، بر ادامه حمایت مالی و تشکیل کلاس های تقویتی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید نمودند. 
در پایان این نشست از تلاش ها و حمایت های ارزنده دکتر رضایی در حوزه شاهد و ایثارگران، توسط سردار ناظری با اهداء یک جلد کلام الله قدردانی شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط