اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران مجتمع معدنی مس چهل کوره

برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران مجتمع معدنی مس چهل کوره

در راستای تقویت ارتباط دانشگاه سیستان و بلوچستان با جامعه وصنعت، روز یکشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت جلسه ای با حضور مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه و مجتمع مس چهل کوره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در نشستی که در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با  جامعه و صنعت با مدیر مجتمع مس چهل کوره و هیأت همراه و برخی  از اساتید دانشکده های مهندسی و علوم، ریاست آزمایشگاه مرکزی، مدیر پژوهشی، رئیس مرکز تحقیقات معدن دانشگاه و مدیر دفتر ارتباط با صنعت، در دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر یعقوبی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه با استقبال از همکاری متقابل دانشگاه با جامعه و صنعت به امکانات سخت افزاری موجود در دانشگاه، آزمایشگاه مرکزی و توان علمی اساتید اشاره کردند که می تواند زمینه ساز همکاری های مثمر ثمر دو جانبه باشد.
در این جلسه مهندس شهسواری با بیان اینکه سیاست های اخیر مجتمع به دنبال تغییر نگرش و تقویت ارتباط و تعامل با دانشگاه جهت بهبود فضای کار و افزایش بهره وری می باشد، زمینه های تحقیقاتی مورد نیاز را فرآوری مواد معدنی، آب و محیط زیست بر شمردند. همچنین ایشان بیان کردند که در زمینه های آموزش نیروی انسانی مجتمع توسط دانشگاه، انجام پارساهای تقاضا محور، اجرای طرح های پژوهشی و تجهیز و استفاده از امکانات آزمایشگاه مرکزی، مجتمع مس چهل کوره آماده همکاری با دانشگاه است.
همچنین احصاء نیازهای پژوهشی مجتمع، پیاده سازی استانداردهای منابع انسانی، آموزش نیروی انسانی و ارزیابی آموزش ها، کمک به طراحی فرایندهای فرآوری مواد معدنی در مجتمع چهل کوره، ایجاد زمینه های انجام فرصت مطالعاتی جامعه و صنعت اعضای هیات علمی، انجام بازدیدهای دانشجویی از جمله پیشنهادهای دانشگاه جهت تقویت همکاری اعلام شد. در پایان مقرر گردید تفاهم نامه همکاری و شیوه نامه اجرایی موارد ذکر شده با جزئیات در جلسات بعدی بررسی شوند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط