اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان فرا رسیدن عید سعید فطر را به دانشگاهیان گرانقدر، دانشگاه سیستان و بلوچستان تبریک گفتند.


متن پیام تبریک ایشان به شرح ذیل است:

باسمه تعالی


سلام بر شما  دانشگاهیان دانشگاه بزرگ سیستان و بلوچستان  که یک ماه خود را به زیور بندگی آراسته اید و امروز به شکرانه این بندگی، عید عبادت را جشن گرفته اید و چه زیباست که در این روز با برکت و با شرافت، همچون مولایمان، حضرت امام سجاد (علیه السلام) این چنین با خدای خود راز و نیاز کنیم که:
« بارخدایا! بر محمد و خاندان او درود فرست و به ما به جای ماه رفته رمضان، خیر و احسان ارزانی دار و عید فطر ما را خجسته گردان و آن را بهترین روزی کن که در جلب گذشت تو، بر ما گذشته و گناه ما را از میان برده است و گناهان ما را چه پنهان و چه آشکار بیامرز.
بارخدایا! در روز فطر که آن را برای مؤمنان، عید  شادی و برای اهل دین خویش، محل تجمع و همایش قرار داده ای، ما را به سوی خود بازگردان و از هر گناهی که مرتکب شده ایم و هر بدی که بر جای نهاده ایم یا اندیشه ناپسندی که پنهان داشته ایم، ما را توبه ده.».
این‌جانب ضمن قدردانی از زحمات شما در امر آموزش و تعلیم و تربیت جوانان این مرز و بوم، عید سعید فطر  را خدمت شما همکاران فرهیخته تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای شما در مسیر این مسئولیت خطیر، تندرستی و موفقیت آرزو دارم.

 

دکتر غلامرضا رضایی

ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :