اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم گرامیداشت اساتید فقید گروه مهندسی شیمی

مراسم گرامیداشت اساتید فقید گروه مهندسی شیمی

همزمان با دهه سرآمدی مراسم بزرگداشت اساتید فقید گروه مهندسی شیمی(پروفسور محمدخشنودی و پروفسور حسین آتشی) در سالن کنفرانس دکتر خشنودی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی، عضو محترم هیئت علمی گروه مهندسی شیمی، جناب آقای دکتر زهدی  ضمن عرض خیر مقدم به حضار سالن به اعلام برنامه های مراسم پرداختند.

در ادامه ریاست محترم دانشکده مهندسی جناب آقای دکتر محبی که افتخار شاگردی مرحوم پروفسور خشنودی را داشتند سخنانی درباره فضائل اخلاقی، ابعاد شخصیتی، توانایی های علمی و تلاشهای این استاد برجسته در جهت ارتقاء گروه مهندسی شیمی و دانشگاه سیستان و بلوچستان و همچنین تربیت متخصصین و صنعت کشور مطرح نمودند و پس از آن جناب آقای دکتر زهدی که افتخار شاگردی مرحوم پروفسور آتشی را داشتند با ذکر خاطراتی از سجایای اخلاقی و توانمندیهای علمی ایشان یاد و خاطره آن عزیز از دست رفته را گرامی داشتند. سپس کلیپهایی که از عکسها و سخنان این دو استاد فقید  گروه مهندسی شیمی تهیه شده بود پخش گردید و در ادامه با سخنرانی علمی عضو محترم هیئت علمی  گروه مهندسی شیمی جناب آقای دکتر جعفر صادقی که با تحسین و تایید دانشجویان و اساتید قرارگرفت، مراسم پایان پذیرفت.  

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط